Palaestina moske set gennem pigtråd

Studie­rejse

ghana

Tag med dine nye højskolevenner på opdagelse i Ghana. Vi lander ved guldkysten og rejser gennem landets kolonihistorie, udviklingsarbejde, musik og dans og når helt ud til de små landsbyer, hvor vi møder det gæstfrie Ghana.

Palaestina jødisk dreng ved graedemuren

Vi vil dykke ned i en vestafrikansk musik- og dansetradition med dybe rødder, og vi skal mødes med NGO’er, der arbejder med at forbedre forholdene for de dårligst stillede i landet.

Og så skal også ud i de små landsbyer, hvor vi skal leve og bo med de lokale. Forbered dig på en kæmpestor og meget anderledes oplevelse.

Tilmeld dig

Rejsen ligger i efteråret 2024.

Periode: 17. – 26. september.

Pris: 14.000,- kr. inkl. fly, overnatning, transport, kost og aktiviteter, men ex. udgifter til vaccinationer.

Visse vaccinationer er påkrævede før indrejse i Ghana. Højskolen hjælper med booking af disse efter semesterstart. Vi følger Statens Seruminstituts anbefalinger for rejse til Ghana. Vær opmærksom på at Sygesikringen Danmark yder stort tilskud til vaccinationer.

Brug prisberegneren til at finde ud af hvad dit højskoleophold vil koste med denne rejse.

Prisstigninger på udlandsrejser
Grundet usikkerhed omkring stigende transportudgifter skal alle rejsepriser tages med forbehold. Vi bestræber os på at tilpasse de samlede udgifter til de ændrede omstændigheder, men der kan blive tale om en mindre merudgift, som vil blive varslet i god tid inden afrejse.

rejselærer

Michael Rasmussen