Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Er Grundtvig død? – Foredrag og interview med forfatter Laura Ringo

12. apr. 2023 kl. 19:30 - 21:00

Gratis

Med udgangspunkt i sin roman “Grundtvig er død”, fortæller forfatter Laura Ringo om egne observationer fra romanuniverset med et humoristisk og kærligt islæt.
Laura Ringos roman “Grundtvig er død” er en underholdende og original komedie om en forfatterhøjskoles begærfyldte længsler, intrigante magtkampe og uforløste forfatterdrømme.
Hvis du har lyst til at møde en ægte forfatter, der tør sætte højskoleformen under satirisk lup, så glæd dig.

Arrangementet er gratis og åben for alle interesserede. Tilmelding er ikke nødvendig.

Om forfatteren
Laura Ringo, f.1990 på Falster. Debuterede som forfatter med young adult-romanen Crememasterrefleksen i 2017. I 2019 fulgte ungdomsromanen Papirbryllup. For den modtog hun Blixenprisen 2019 i kategorien ‘Årets young adult-udgivelse’. Papirbryllup blev også nomineret til Politikens Litteraturpris 2019. I 2020 var Laura Ringo klar med sin første roman til voksne, Fødedygtig. I september 2021 fulgte den næste, Grundtvig er død.

Fotograf: Robin Skjoldborg, 2020

Dato: