Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Lyrikaften ved Mads Mygind og Christian Djurhuus

23. aug. 2023 kl. 19:30 - 21:00

Gratis

Digterkollegerne Mads Mygind og Christian Djurhuus gæster Silkeborg Højskole. (Rettelse: Oprindeligt Mads Mygind og Bjørn Rasmussen – sidstnævnte har meldt afbud grundet sygdom)

Mads Mygind vil læse op af og fortælle om arbejdet med bogen I min hule hånd (2023), som det tog ham knap ti år at gære færdig. Der vil være rig mulighed for at stille forfatteren spørgsmål til arbejdsprocessen og til de emner, som bogen behandler. Dels: Højskolen som arbejdsplads og socialt rum. Dels: Fertilitetsbehandling, barnløshed og faderskab.

Christian Djurhuus stiftede i 2013 Skrivekunstskolen efter studier ved Litteraturhistorie, AU. Han har siden 2012 været daglig leder af foreningen Litteraturen på Scenen og er udgivet i flere tidsskrifter, herunder Hvedekorn og Trappe Tusind.

Arrangementet er gratis og åben for alle. Tilmelding er ikke nødvendig

Dato:
23. aug. 2023