Jubilarernes dag 2024

Som et nyt initiativ mellem Silkeborg Højskoles Elevforening og Silkeborg Højskole flytter vi nu fejringen af årets jubilarer til efteråret. Vi sætter dagen af til fejring af jer, der har været med til at skabe Silkeborg Højskole gennem de sidste 55 år.

Vi er ved at sammensætte et fabelagtigt program, der byder på foredrag, rundvisning, frokost, kagebord, sang og ikke mindst genopdagelsen af det fantastiske fællesskab, som Silkeborg Højskole har dannet rammen om siden 1969.

Tilmeld dig her på siden – og husk at invitere dine højskolevenner til at gøre det samme. Det endelige program sendes via mail til alle tilmeldte 7. august.

TILMELDINGSFRIST
Tilmeld dig her på siden inden 1. august.

OVERNATNING
Vi kan desværre ikke tilbyde overnatningsmuligheder eller lån af lokaler før/efter arrangementet. Vi henviser til overnatningsmuligheder i Silkeborg.

Bemærk, at der er flere større arrangementer i byen samtidig, så vent ikke for længe, hvis du har behov for lokal overnatningsmulighed.

ELEVSTÆVNE I APRIL
Elevstævnet løber af stablen næsten som vanligt. Her vil der dog ikke være særlig fejring af jubilarer.

Læs mere på elevforeningens hjemmeside.

HVEM ER INVITERET?
10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50 og 55 års-jubilarer, tidligere ansatte samt højskolens elevforenings bestyrelse, repræsentantskab og bestyrelse.

HVORNÅR?
Lørdag 7. september 2024. Kl. 11.00-17.30.

Særskilt møde for højskolens ansatte, repræsentantskab og bestyrelse finder sted mellem kl. 10.00 og 12.00.

HVOR?
Platanvej 12, 8600 Silkeborg

Jubilarernes dag 2024

Jeg er tidligere elev på Silkeborg Højskole med jubilæum i 2024.

jubilarernes dag 2024

Jeg er tidligere ansat,
medlem af SHEs bestyrelse, repræsentantskabet eller bestyrelsen for Silkeborg Højskole.