Vinalesdalen på Cuba er UNESCO Verdensarvsområde. Foto: Guillaume-Bavière (CC by 2.0)

folkemødet med hØJSKOLEn

Afrikansk rumba i Callejo-de Hamel, Havana, Cuba. Foto: Bryan Ledgard (CC by 2.0)

Tag med dine højskolekammerater til Folkemøde på Bornholm som afslutning på forårsemesteret 2024. Den sidste uge af dit højskoleophold rykker vi teltpælene op og laver højskole på Bornholm.

På Folkemødet mødes politikere, organisationer, meningsdannere og Hr. og Fru Danmark. Vi skal stå for et par arrangementer i Højskolernes telt, lave en morgensamling og ellers deltage i de arrangementer og debatter, som finder sted. Vi rejser afsted sammen og bor sammen i højskolecampen.

Tilmeld dig

Turen udbydes i forlængelse af forårssemesteret 2023.

Pris: 1000 kr. alt inkl.

Fra Forårssemesteret 2024 er Folkemødet inkluderet i højskoleopholdet for alle elever.

Brug prisberegneren til at finde ud af hvad dit højskoleophold vil koste med denne rejse.

Claus Staal

Rejselærer