Elevforeningen

Har du gået på Silkeborg Højskole og vil du gerne holde kontakten med dine højskolevenner, så er det bedste sted gennem Silkeborg Højskoles Elevforening; SHE, der er båret af engagerede, tidligere elever.

Formålet er at holde kontakten mellem tidligere elever og Silkeborg Højskole ved lige.

Det sker blandt andet gennem:

• Et årligt elevstævne sidste weekend i april
  • Sommerkurset Gejst i begyndelsen af august. Kurset foregår i samarbejde med højskolen
  • Forskellige ”SHout”-arrangementer som grill, hygge og kulturelle tiltag primært i Aarhus og København.

Når dit højskoleophold slutter bliver du automatisk medlem af elevforeningen. 300 kr. af dit indskud til materialeudgifter overføres til elevforeningens fond, der har til formål at yde støtte til elever, der af socioøkonomiske årsager ikke selv kan finansiere et ophold.

Du finder elevforeningens hjemmeside her og Elevforeningens Facebook-side her.